Home sweet home!

God morgon, god morgon!

Det blir trots allt till att vara hemma från skolan idag; ganska skönt faktiskt! Känns bra att ta en paus och vara hemma då min klass typ är genomrutten. Tänk er att umgås med samma människor  varje dag i 1,5 år men inte kunna visa sin riktiga personlighet. Där har vi mig i ett nötskal. Det känns som om jag går runt med en fasad och jag hatar det. Det har blivit en hel del negativa inlägg här vilket egentligen inte stämmer in på mig. Oftast är jag ganska glad och positiv av mig, men alla människor har ju sina baksidor! Detta om detta!

Sjukdag betyder ju tyvärr också att det inte blir någon hoppning för mig ikväll. Det är synd då det är som terapi att åka ut till stallet med allt vad det innebär. Jag får väl se till att ta det lite lugnt istället. Ska försöka fixa lite nya bilder på kläderna jag säljer på blocket också. Länkar dit om någon skulle vara intresserad!

http://www.blocket.se/vi/14667426.htm

Nu ska jag gå och äta frukost! Skriver mer senare :)

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0