Bara för att jag inte har något liv!

Bara för att jag inte har något liv så tänkte jag publicera en sån här :P

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17. Daniel

40. Hultsfred Robert
37. Hultsfred Adrian
36. Henrika
48. Jens
35. Henrik
24. Emelie Jf
66. Lisa
72. Madde
54. Jossan
21. Elias


F:
Har du pussat nummer 72?
S: Jomen det har jag nog gjort :P 

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Det måste nog vara en galna utekvällen i Frankrike haha 

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Jag skulle ha träffat honom igår, men det blev inte så :(

F: Är nummer 54 söt?
S: Jomen det är hon absolut!

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Att han var jävligt jobbig :P

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Han gick i min parallellklass i högstadiet

F: Gillar du nummer 21?
S: Oftast, men han är ju som han är

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Haha nej nej

F: När såg du nummer 72 sist?
S: I lördags

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Nope

F:
När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Ingen aning, men det får lov att bli snart :)

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Det vill jag inte påstå eftersom det är min kompis pojkvän som bor i Australien :P

F:
Har du gått på bio med nummer 40?
S: Nej, men jag har gått på konsert!

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Det har vi nog redan gjort :P

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Det var ett tag sen vi sågs, men det blir väl om lite allt möjligt!

F: Känner du nummer 48?
S: Utan och innan då vi var tillsammans i 9 mån. 

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Utan tvekan :)

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: De har ju inte ens träffats!

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: Några månader kanske, men vi har ingen kontakt nu.

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Nej, men jag tycker att han borde bli tillsammans med en viss person haha

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej då!

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Det var på internet om jag minns rätt, men vi har aldrig träffats i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: stine

hehe de ska jag testa

2008-01-21 @ 10:01:04
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0