Två meter från att gå in in väggen

Min dag har varit helt helvetes jävla vidrig. Säger någon ett ord till mig så kommer jag att dampa ur! Det hela började med att jag fick genomlida Bowling for Columbine ännu en gång. Filmen är i sig jäkligt bra men efter tredje gången börjar man ju få nog. Jag hatar filmer där man vet allt som ska hända och kan alla repliker i förväg. Det hela blev ju inte bättre av att man än en gång insåg hur mycket man hatar USA ibland. Efter mycket bråk blev det en hederlig veggolunch på Chutney <3 Förgyllde min dag något ialla fall. Efter lunchen var det praktikseminarium som i och för sig var helt okej. Dessvärre var jag dock tvungen att spendera 20 minuter stirrandes på en viss grupp fjortisar. Tjugo minuter kanske inte låter mycket men tror mig, det är typ självmord. Vad har jag att säga dem? Till råga på allt värdelöst så hade min favorit-mattelärare (INTE) bokat in två timmars härlig matte enda till klockan fem. Fy fan säger jag bara. Vi fick tillbaka våra prov och det gick väl som förväntat, G. Jag har slutat att bli besviken när det gäller matten nu, men ärligt: hur kan jag ha gått från solklart MVG till G på ett halvår? Dessutom går det dåligt för hela vår grupp. När jag kom hem vid tjugo i sex var jag tvungen att göra klart VÅRT, mitt och Ts, arbete om det Demokratiska partiet. Hon skyllde på att datorn krashade, att hon var sjuk osv osv. Så jag satt där och gjorde allt själv som vanligt. GAAAAAAHHH orkar inte. Jag var bara tvungen att trycka i mig en fet semla efteråt; kände att jag var värd det. Nu ska jag fortsätta plugget med att läsa min helt hopplösa franskabok. Tar det någonsin slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0