Thank God it's Friday!

Hej!
Nu är min praktikvecka slut och det känns både bra och dåligt. Det som är bra är att jag nu äntligen kan kosta på mig en sovmorgon då jag har gått upp halv sex varje dag. Det dåliga är att jag kommer sakna alla små söta barn. Igår när jag skulle gå hem,  var det en som sprang efter mig i dörren och kramade mig. Sedan vinkade hon i fönstret också. Och idag när en tjej frågade om hon fick sitta i mitt knä, kom det genast tio barn som ville göra samma sak. När jag skulle säga hej då var det nästan så jag grät :( Det blev heller inte bättre av att de frågade när jag skulle komma tillbaka. Kanske är dagisfröken mitt framtida yrke? Dock har jag varit helt slut varje dag nu. Igår somnade jag i soffan vid halv nio och vaknade inte förrän klockan elva. Nu är jag hur trött som helst, men jag ska ändå pallra mig iväg hem till M. T. kommer också vilket ska bli kul. Då jag jag dessutom äntligen få mina smycken (från NYÅR!!!!) och lämna tillbaka hans mössa. Imorrn blir det Friskis & Svettis!
Klart slut, varulvstjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0