Studiedag!

Goder afton!

Idag var det som sagt studiedag för min del vilket var toppenskönt. Jag gick upp vid 10-tiden och åkte sedan och tränade medeljympa på Friskis & Svettis. Sedan var det bestämt att jag skulle möta upp K. på Slussen för lite Second hand-shopping men hon var sen, så jag åkte till Åhléns en sväng först. Där inhandlade jag deras läppbalsam som jag verkligen kan rekommendera. Det kladdar ingenting och är helt suveränt! Det kostar dessutom bara 25 kronor. När K. väl tagit sig in till Slussen, var vi så hungriga att vi var tvungna att gå till Lidl för att handla. Det blev lunch bestående av yoghurt på en bänk under en byggställning som det rasade något konstigt från; så typiskt oss alltså! Sedan hann vi en snabbis till Stadsmissionen innan jag var tvungen att åka hemåt. Jag köpte en jättesnygg kjol för 70 kr. Jag kanske kan lägga upp en bild på den senare; tänkte ha den på onsdag =) Hemma hann jag bara vara i drygt 20 minuter innan det bar av till stallet. Jag red Grace idag vilket var jättekul. Det var ett tag sen jag red henne och hon var verkligen som en ny häst. Det gick faktiskt riktigt bra. Nu ska jag fortsätta att läsa i min franska bok. Må väl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0