Söndag med blodsmak

Hej alla glada!

Hur har er dag varit? Min har varit riktigt skön! Jag gick upp vid halv ett-tiden (!) och tittade lite på skidåkning. Tyvärr gick det ju inte alltför bra för svenskorna. Sedan satte jag mig för att läsa min franska roman som är hur skum som helst. Den handlar om en kille som lever dubbelliv. Efter att ha degat i soffan ett bra tag, kände jag för att ta itu med kroppen också. Det blev en joggingtur ute i snön som var helt sjukt jobbig. Var har min kondition tagit vägen egentligen? Efter ett varv runt vår lilla sjö fick jag blodsmak i munnen. En nära döden-upplevelse säger jag bara haha Det känns i alla fall väldigt skönt efteråt. Jag tyckte att jag hade gjort mig välförtjänt av en skön dusch, så jag hade ett litet hemmaspa. Sedan blev det lite prat i telefon med tjejorna. Nu är jag precis klar med min praktikredovisning. Jag måste börja på idrottsarbetet också men det får nog vänta; jag har ju trots allt studiedag imorgon :) Då blir det en sväng till Friskis & Svettis följt av lite Second handshopping med K. Jag har gått och spanat på en ursnygg kavaj på Myrorna i evigheter, så det blir nog till att köpa den imorgon! Ta hand om er nu! Buss och Kran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0