Jag är en stor tönt

Jag är en stor tönt för att jag är så feg av mig. Det känns som om min snilleblixt att göra precis vad som faller mig in försvann lika snabbt som den uppenbarade sig. Nu sitter jag här än en gång och velar över ännu en kille. Jag undrar hur många jag har förlorat på att vara så här? :S Det börjar alltid bra med att han hör av sig. Sedan förväntar jag mig liksom att han ska göra det igen så att jag ska slippa. Om det inte händer så rinner allt liksom ut i sanden. Det mest irriterande är ändå att jag ofta peppar andra till att göra saker jag själv aldrig vågar göra. Gud vad jag hatar det! Att ringa är ju alltid helt uteslutet men att skicka ett sms är ju inte precis svårt. Jag pratade ju med en viss person förra helgen som jag inte har hört något från än. Alla utom jag (!) menar att jag borde höra av mig till honom då han senast sa: "säg till när du kan! Jag kan ju möta dig också!" men jag velar såklart. Det slutade med att jag skickade ett sms och sedan stängde av mobilen i fall han skulle få för sig att svara. Alltså jag är så patetisk. Sedan har ju alla dumma tankar såklart börjat komma smygande; de tankar som säger att jag inte är kär i honom och att jag därför klarar mig bättre utan honom. Den här gången ska jag fan härda ut. Den här gången ska han fan bli min haha Önska mig lycka till!

Förövrigt har jag spenderat lördagen i soffan tittandes på skidskytte. Tro det eller ej, men det var riktigt spännande... Enda tills svenskarna gjorde bort sig då, såklart! Sedan har jag vridit mig i plågor inför min hemtenta i historia och allt annat plugg som ska vara klart innan sportlovet. Hur har de tänkt sig att man ska hinna plugga i veckorna när man kommer hem från skolan 18.30 varje dag?(!) En jävligt bra fråga. Helgen ser annars lugn och skön ut. Jag bestämde mig redan igår att jag inte ska prata eller träffa några andra än familjen under helgen men det sprack snabbt. Det blir en kvällsfika på café 60 med K. iaf. Har ju trots allt lovat ett antal gånger att vi ska prata! Jag ser faktiskt framemot det i alla fall :)
Ha det bäst nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0