Hallucigena sömnpiller och fest med bröderna Al Fakir

Hej hej!

Var bara tvungen att ta en sådan rafflande rubrik, så kanske jag får lite fler läsare xp Min kväll igår var absolut något utöver det vanliga. Redan på Slussen träffade vi både N. (Ms ex som hon inte har kommit över) och C. som skulle ut på krogen. Lite smått komiskt att vi träffade dem just då. Det blev ju inte bättre av att K. droppade nyheten att N. skaffat ny tjej, varav vi andra genast blev högljudda. Det fick vi sedan ångra bittert när vi förstod att både N. och C. var inom hörhåll. Aj, aj, aj, vi får hoppas att de inget hörde. Väl på Kungsholmen, hemma hos M., tittade vi på The Holiday. Jag kunde dock inte koncentrera mig på filmen en sekund då T. satt sig rakt på en tallrik med kladdkaka när han kom in och fått världens största fläck i röven. HAHAHA säger jag bara; humor på min nivå. Sedan diskuterade vi politik (!), lyssnade på RHCP och hade det allmänt mysigt. Sedan visade det sig att T. hade hittat en fest med både Nasim och Salem Al Fakir när han lämnade L. vid bussen. Inte konstigt att det tog lång tid för honom att ta sig tillbaka till oss. På hemvägen tittade vi i alla fall in en sväng och pratade lite med dem. Väl nere i tunnelbanan, fick T. för sig att han skulle ta ett hallucigent sömnpiller han fått av A.S. Jag vill inte veta hur det gick för honom att ta sig hem alltså. När han följde med oss till Slussen verkade han vara klar i huvudet i alla fall som tur var. Där träffade vi C. igen som den här gången var apfull. När F. frågade var N. var, vräkte han bara ur sig: "Han är och knullar med sin tjej". Stackars M. alltså! Hon som sa att hon fortfarande får tårar i ögonen när man nämner hans namn; love hurts :( För min del slutade kvällen med att jag fick en spontan komplimang; sånt värmer så mycket! Sedan tog jag, F. och K. tåget hem. Vi bestämde oss att ses kl. 10.30 på Slussen idag för att hinna med lite Second hand-shopping på Söder innan passet på Friskis & Svettis. När min väckarklocka ringde kl 9 imorse var jag dock stendöd. Alla mina smidda dagsplaner gick i krasch och dagen ser istället ut att bli en vilodag vilket nog blir toppen. Jag ska passa på att fixa både händer, fötter och kanske sy en klänning. Ikväll ser det också ut att bli en efterlängtad hemmakväll. Det verkar dessutom gå en massa bra filmer på TV, eller vad säger ni? Göta Kanal 2 liksom! Haha. Aja, hoppas att ni får en toppendag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0