Crazy days

Ni kan inte tänka er hur mycket som har hänt sedan förra gången! Enda sedan det nya året började, har jag gått runt och tänk för mig själv att jag borde börja göra mer galna saker. Jag borde göra mer spontana saker och göra saker när jag själv känner för det. Därför tackade jag ja när en viss person bjöd mig på middag i torsdags med kommentaren: "Bara det finns vin!" =) Jag kände inte den här personen och var nu inbjuden att äta middag med honom i hans lägenhet. Min kompisar tyckte nog att jag var bra dum i huvudet och lovade att vara stand-by om jag absolut skulle få panik och vilja därifrån. På bussen in till stan gick det uppför mig vad jag höll på med och jag höll på att få ett nervöst sammanbrott. I alla fall visade sig denna person vara något utav en själsfrände. Vi satt och pratade, åt och drack vin i flera timmar. Efteråt kändes det som om vi hade kände varandra hur länge som helst! Vi skiljdes åt med att jag lovade att höra av mig till honom då han hade tappat bort mitt nummer och vägrade att ta det ingen haha Skön kille va? Annars brukar det ju höra till vanligheterna att det är killen som ska höra av sig. Jag skickade i alla fall iväg ett mesigt sms natten till lördag och fick ett gulligt svar! Han ville träffa mig på momangen hehe Då jag hade fullt upp, och han också, hela helgen blev det ingenting av med det. Jag ber i alla fall till Gud att vi ska träffas igen snart!

Fredagen spenderades hemma hos K. med L, F och T. Vi hade en hederlig myskväll vilket jag verkligen behövde efter en helvetes vecka. På lördagen blev det shopping med L och K en snabbis i Forum innan L och jag åkte hem till mig och åt middag. Vid halv åtta-tiden hade vi rest genom halva stan för att infinna oss vid Globen och något vi väntat på så länge: The Cure på Hovet! Oturligt nog hade vi bara sittplatser men det var grymt kul ändå. Vi fick dansa lite i gången istället, för det gick verkligen inte att sitta still. I hela tre timmar spelade dem men till L.s stora besvikelse "glömde" de att spela Friday I'm in love. Kanske var det bara för att spelningen var på en lördag? Det var i alla fall hennes teori haha

Idag mötte jag upp J. (mitt ex) för en mysig promenad och en fika. Det var riktigt kul att träffa honom igen och som vanligt rann tiden iväg alldeles för fort. Vi får väl försöka att ses snart igen. Nu är jag precis klar med mitt idrottsarbete. Sedan bär det av in till huvudstaden för att prova en effektpedal till gitarren som självaste Peter London från Crashdïet har spelat på (!) haha.

Over and Out!

Bästa låten: Cosmic dancer med TRex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0