Partyanimal

Dags för ett icke-deppigt inlägg här (kan jag skriva några sånna?). Blivit en hel del vindrickande, hysteriskt dansande och baksmälla sedan jullovet startade och nu går jag in på upploppet. Det blir ett sista glas på Wollmars ikväll för att fira ett födelsedagsbarn, sen signar jag ut och går i ide ett par dagar. Drömmen om en vit jul på alla sätt lever vidare :P Insett att min kropp är för klen för att festa redigt mer än två dar i rad hehe Ska hålla mig tillgodo med typ IKEA istället och ladda om inför nyår, för då blir det fest igen.

Pussisar

Kommentarer
Postat av: karin

det är hårt att festa, men sover man ut rejält efteråt kan man nog festa hur mkt som helst! :P

2009-01-06 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0