Update

Hallå gott folk!

Det är än en gång dags för lite update här. Cykelsemestern har varit minst sagt kaotisk med vägglöss, punkterade cyklar, dåligt väder och dryga människor. Vem har sagt att Göteborgare är trevliga? De vi mötte var minst sagt dryga, speciellt när vi upplyste dem om att vi kom från Stockholm. Vi klarade i alla fall alla missöden på ett eller annat sätt, så här sitter jag nu och känner mig ytterliggare några år äldre. Resan innehöll såklart riktiga ljusglimtar också som Broder Daniels sista spelning på Flamingo, något utöver det vanliga. Summan av kardemumman har i alla fall varit bra, men jag tror aldrig att jag har varit så tacksam över att komma hem. Resan dag för dag kommer att läggas upp i både ord och bild inom kort, stilla er ;)

Igår kom A över; som jag har saknat honom! Vi gick på promenad, lagade mat och poppade popcorn mitt i natten, guldvärt. Han gick i eftermiddags och ersattes av K. Det var ett tag sedan man såg röken av henne också. Nu sitter jag här med äckliga lössbett som kliar som satan, så det blir till att ringa vårdcentralen imorgon. Jag ska bara checka telefontiderna först. På torsdag blir det SMK med girlsen och sedan fest på Kungsholmen hos min nyfunne vän. Tant Ullis måste bli på partyhumör tills dess.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jasså, då antar att jag kommer se dig på tors då jag också ska se smk

2008-08-13 @ 10:04:59
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0