I know so little about the wind when it blows

Vinden vänder hela tiden. Saker händer. Jag försöker springa men står bara still. Vinden har tagit tag i mig och jag vet inte vart jag är på väg. Jag håller på att förlora greppet om allt. Jobbet går dåligt, min syster glider längre bort, jag orkar inte längre umgås med människor, tröttheten har bosatt sig i mig igen, vad kommer att hända med mig? Jag orkar inte stressa för att få ihop allt längre. Jag orkar inte leva det liv jag lever. Det ända jag vill är att supa bort tillräckligt många hjärnceller för att bli hjärndöd.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Låter finfint, känner likadant.

2008-08-28 @ 22:07:34
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0