Underbara sol

Idag cyklade jag och F till skolan; helt underbart! Vi susade fram genom Storängen i stekande sol och värme; helt underbart. Jag slutade tidigt idag, så efter skolan åkte jag hem och lade mig på balkongen i BIKINI! Förstår ni? Bikini! När jag sedan kom hem från stallet frågade mamma varför jag var skitig i hela ansiktet. Svaret på den frågan är helt enkelt att jag har blivit solbränd haha

Loggade in på msn idag för första gången på evigheter. En gammal vän loggade också in och jag  insåg hur mycket jag egentligen saknar den personen. Det känns tyvärr helt omöjligt att prata längre men jag lever fortfarande på gamla minnen. Alla fina sms som fick mig att dra på munnen mitt under tunnelbanefärden. Alla hysteriska samtal mitt i natten. Alla konversationer och åtskilliga partier Betapet. Saknar allt gammalt, FAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0