Tröttis

Today is a good day and tomorrow is going to be even better! Slapp dag idag. Åkte till skolan till kl 10 och hade där tre lektioner. På naturkunskapen kom vi in på ämnet strålning och miljögifter. Vet ni hur mycket som muteras i kroppen genom miljögifter och strålning? Vet ni hur mycket miljögifter fettlösliga livsmedel såsom lax innehåller? Visste ni att det räcker med att röka en cigarett för att med en enorm otur få en cancertumör? Visste ni att ämnet THC som finns i hasch lagras i hjärnan och aldrig försvinner därifrån? Och att det sätter sig i den feta bröstmjölken när man väntar barn? Det visste inte jag men jag fick mig en rejäl tankeställare. Jag ska härmed sluta röka för att förhindra att mina (framtida?) barn ska bli lidande av mina misstag. Jag ska aldrig mer ta droger med undantag för alkohol. Jag ska bli en renlevnadsmänniska och njuta av andra saker i livet. Jag ska helt enkelt bli livsnjutare precis som naken-Janne :) Imorgon är jag ledig, en bra början.

So long suckers!

image7
Lika som bär eller vad säger ni? Livsnjutarna :)

Kommentarer
Postat av: karin

ska vi bli nudister? :D

2008-04-07 @ 22:02:39
URL: http://tantkanin.blogg.se
Postat av: Louice

usch karin, nudister kan vi ju inte bli :P. men jag håller med dig ulli, såklart vi ska sluta med sånt skit! vi klarar oss utan det!

2008-04-08 @ 09:25:14
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0