Sugig dag

Måndagar brukar alltid vara bra dagar, men inte dag. Det började med stopp i tunnelbanetrafiken så att F och jag nästan missade det nationella provet i engelska. Vi fick springa till skolan och hann precis i tid. Dock var jag så uppstressad att jag fick skrivkramp vilket nästan aldrig händer; så typsikt! Jag krystade ner två och en halv sida men innehållet sög om jag ska vara ärlig. Det känns inte som om jag höll mig till ämnet vilket gör att jag går runt med ständig ångest. Vissa lärare säger att det nationella provet bara kan höja en, men min lärare hör nog inte till dem. Han är väldigt bra, men håller väldigt noga på principerna vilket kan verka rätt skräckinjagande. Hatar att jag alltid har så höga krav på mig själv och att jag nästan aldrig bli nöjd. Efter provet blev det sushi till lunch vilket jag egentligen hatar. Jag fick tvinga i mig lite yakitori. Jag köpte en kopp te också som jag råkade hälla ut över hela handen. Fy satan vad ont det gjorde. Sedan fick jag reda på att vi skulle ta blodprov på naturkunskapen; jag som är ohyggligt rädd för sprutor. Jag gjorde det i alla fall, tre gånger dessutom. Efter skolan red jag lektion vilket också sög. Jag suger på allt nuförtiden, bara att inse. Imorrn är det konsert vilket säkert kommer att innebära ett fiasko. Varför kan man aldrig få något gratis? SNYFT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0