Stress, stress och åter stress

Det skulle bli en lugn dag idag; det blev det inte. Jag hade ställt min klocka på 9 för att jag skulle hinna med så mycket som möjligt. Klockan 12 vaknade jag och var helt groggy. Frukosten spenderades tillsammans med my precious (not) Emma av Jane Austen. Vi kommer inte så värst bra överens vi två. Jag har tragglat mig igenom 70 sidor hittils, när jag egentligen ska ha läst 180 sidor, inte bra. När jag är klar här ska jag dock lägga mig i badet och försöka läsa lite mer. Jobbig litteratur histia och matte har också förgyllt min dag. Matteprovet äger rum om en vecka och jag känner redan paniken komma krypande. Idag blev det också klart med alla tider inför den kommande utbildningshelgen hos MP games. För en gångs skulle hamnade jag i samma grupp som någon jag känner. Annars är jag mest stressad inför det där jobbet. Jag har helt otroligt mycket i skolan just nu och samtidigt ska jag klara av att sköta ett jobb. Jag har ingen aning om hur det ska gå till, men jag ska försöka ta en sak i taget. Jag är fortfarande livsnjutare.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0