Sista torsdagen!

Idag var det sista torsdagen. Alltså sista torsdagen jag och S tränade på Friskis & Svettis på lunchen. Från och med nästa vecka kommer vi att ha vanliga idrottslektioner igen. Gud vad jag kommer att sakna det. Att bara åka till Fresh och handla lunch, träna, duscha, äta och sedan vara redo för två timmars sång. Sången idag gick väl annars sådär. J var inte där, så jag och K sjöng ensamma, men det gick faktiskt ganska bra. Hon har verkligen blivit bättre. Jag tror att allt kommer att ordna sig fram tills konserten. Något som däremot är jobbigt är mitt röstläge. Sedan förra veckan kan jag helt plötsligt inte komma upp så högt som jag kunde förut. Tänk om cigaretterna underlättade min sopranröst? Haha Jag som har slutat :P Det är faktiskt sant! Jag har inte rökt på TV Å veckor :) Jag och F fikade med N och C efter skolan och pratade lite om vår kommande Eurotrip. Båda rökte som skorstenar och jag blev nästan inte ens frestad! Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Vi får se om det håller i sig imorgon också när jag ska träffa A, om det nu blir så. Killar tenderar ju tyvärr att ha problem med att kläcka ur sig huruvida saker och ting är bestämda. Dumt för den som gillar att planera och ha ordning. Fredag imorgon, sedan helg! Då blir det Håkan på Arenan. Lucky me :)

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0