Rockstjärnedöd någon?

Jag har dividerat lite fram och tillbaka med mina kära klasskompisar om det där med cigaretter och miljögifter. Någon menade att det egentligen inte spelar någon roll hur mycket skit man utsätter sin kropp för eftersom det är viktigare att LEVA sitt liv än att leva länge. En annan menade att det är bättre att leva sunt och länge. Jag har kommit fram till en mellanväg. Självklart ska man njuta och få ut så mycket man kan av sina levnadsår. Samtidigt ska man ta hand om sin kropp. Jag har därför bestämt mig för att njuta av mitt liv så gått det går, men att samtidigt lämna ute onödiga saker (t.ex. cigaretter) som man varken blir lyckligare eller olyckligare av. Varför inte prioritera sådant som gör en lycklig istället? Som att det är både pop- och rocksång samt bandrep imorgon :) Eller en riktigt fet grillfest vid midsommar? Eller att lyssna på kents alla skivor som jag laddade ned igår? Det är livet det.

Kommentarer
Postat av: admirer

DU ÄR ETT SÖTO. SOCKER. kollade gamla biler. du är VACKER.

2008-04-09 @ 23:53:53
URL: http://tantkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0