Och där försvann helgen...

Imorgon är det måndag och jag är sönderstressad som vanligt. Imorgon är det också nationellt prov i Engelska B och jag har inte ens förberett mig överhuvudtaget. Ska försöka ta tag idet nu, men jag är så in i helsikes trött. Efter skolan i fredags mötte jag upp K för lite shopping. Vi åkte till Stadsmissionen vid Nytorget och fyndade järnet. För mig blev det en ny, lite större, väska och en lång, blommig kjol som jag ska använda som tubklänning. På kvällen skulle jag egentligen ha träffat J för lite mys med vin och sådant, men jag däckade framför Notting Hill, helt stört! Sedan på lördagen hann jag inte mycket innan jag mötte upp J och T på Slussen. Vi gick Götgatan upp och köpte en 18-års present till M. Det blev lite smått och gott från LUSH, väldigt fräscht. Sedan gick vi slutligen hem till A för att göra klart diverse psykologi-grejer. Som tur var tog det inte så lång tid. Kvällen spenderades med pizza, godis och Singstar med A och J; riktigt trevligt faktiskt :) Vaknade vid 12-tiden imorse, minst sagt sliten. På vägen hem från A hoppade jag av vid Nacka Forum för att handla lite grejer jag hittade i Cosmopolitan. Det blev en härlig body lotion från Nivea och en stylingspray. Från och med nu ska jag konstruera surfarhåret myself. Väl hemma hann jag endast äta innan det bar av till stan igen; den här gången för att träffa ett annat J. Det blev mycket prat, mat från LIDL och tyska cigaretter. Jag rökte endast en, men jag har redan dåligt samvete. Det känns som om jag aldrig kommer att bli helt fri från rökningen.

Btw så är första jobbpasset på torsdag vilket ska bli väldigt spännande :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0