Min klocka har stannat

Började en timme tidigare i skolan idag, fett sugit. Dagen spenderades med att lyssna på treornas redovisningar av deras projektarbeten och att bråka om lunchen (som vanligt). Ska snart börja göra som dessa och komma på elaka smeknamn till alla dem jag inte tycker om i klassen. Jag vet att det är höjden av barnslighet, men nöden har ingen lag. Blir så fruktansvärt trött när en viss person ska bestämma över vårt lilla "gäng" trots att hon bara umgås med oss när det passar henne. SUUUUUGGG KUUUUUKKKKKK. Varför valde jag den här sugiga inriktningen med dessa sugiga människor? Det känns onekligen rätt tufft när jag knappt orkar med dem som jag brukade tycka om. Varför kan alla inte bara skärpa sig och börja komprommisa lite istället? Min klocka har stannat. Mitt liv består just nu endast av att sova. Så fort jag vaknar vill jag bara somna om. Och när jag väl har gått upp längtar jag bara tills jag får gå och lägga mig igen. Jag har inte den energin jag hade och är inte längre den jag var. Allt måste få ett slut snart.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kännt exakt samma fittiga grej idag angående klassen. Blev så jävla arg att jag storma ut ur lektionen 40 min innan för att ha mitt sammanbrott för mig själv. Blöööh. Jävla ollon.
Nu ska man äntligen få sova.

2008-04-22 @ 21:59:39
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0