Jobb är det ända som fyller mina tankar just nu

Kommer jag att få det där jäkla jobbet i sommar? Det är i alla fall vad som fyller upp mina tankar just nu. Jag var på utbildning hos MP games idag också och ska dit imorgon igen. Idag var det praktik vilket i princip innebar att stå i spelen och spela rollspel. Det gick ändå helt okej, men jag vet ju fortfarande inte om jag kommer att få jobbet eller inte. Det känns skumt att de ger en utbildning samtidigt som man inte vet om de ens vill ha en. Imorgon blir det i alla fall teori och brandutbildning. Imorgon är det också firande av min farfar som fyller 89 år! Grattis, grattis. Tänk att han fortfarande spelar på Stryktipset; det är beundransvärt. Jag borde egentligen ha gått och lagt mig för längesen, så det är väl bäst att jag signar ut här. Måste ju orka vara på topp imorgon också.

All my love people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0