In a hurry

Goder afton!

Hinner egentligen inte uppdatera här men man måste ju underhålla de stackars läsare man har ;) Idag har varit en bra dag. Jag gick till skolan kl 10, hämtade mitt hemprov i historia och satt sedan i skolan och skrev lite på det. Sedan var det gympa med massor av härligt träning. Tycker ni att jag är dum i huvudet om jag säger att jag ÄLSKAR att springa idioten? Haha Efter det åkte jag och J till LIDL och tjackade lite naturgodis. Jag vet att det är mitt i veckan men en liten fågel viskade i mitt öra att de sålde naturgodis för 7.90/hg. Så sant som det var sagt. Vi fick spurta tillbaka till skolan men kom ändå försent till pop- och rocksången. Konserten är på tisdag och jag börjar verkligen bli nervös; särskilt eftersom en viss person inte riktigt kan hålla tonen :S Nu är jag precis klar med hemprovet om kalla kriget och ska snart hoppa in i duschen. Jag måste ju gå upp vid 6 imorrn, så det är bäst att jag går och lägger mig snart. Imorgon ser ut att bli en helvetes dag i skolan med två prov men mina homies har iaf lovat att vi ska äta kinamat till lunch. Efter skolan blir det shopping med K. och sedan vinpimplande med J.

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0