I am so screwed

Jag är så körd när det gäller skolan. På grund av jobbutbildningen den här helgen och födelsedagsfirandet av farfar, har jag knappt hunnit plugga någonting. Under den här veckan är det matteprovet på tisdag och dessutom ska Dvärgen vara utläst tills på fredag (jag har inte ens börjat än). Till råga på det så är det en massa pågående arbeten och kommande prov.

  •  Idrottsarbete inlämnat fredag vecka 16
  • Engelskaboken utläst tills vecka 17, examination onsdag eller fredag
  • Historieprov torsdag vecka 17
  • Essäskrivning i svenska måndag och fredag vecka 17
  • Nationellt prov i engelska B måndag vecka 18
  • Psykologiredovisning tisdag vecka 18
  • Pop- och rocksångsuppvärmning tisdag vecka 18+konsert
  • Prov i psykologi onsdag vecka 19
  • Nationellt prov i matte torsdag vecka 19
  • Franskapresentation onsdag vecka 20
  • Nationellt prov i engelska B torsdag vecka 19

Hur ska jag hinna med allt det där inom loppet av en månad? Jag kommer att bli utbränd. Och varför sitter jag här när jag egentligen inte har till det? F A N !


Kommentarer
Postat av: Louice

Men shit vad mycket! Du kommer klara det ;). Jag har också sjukt mycket, i alla fall nästa vecka och veckan efter.
Måndag - Nationellt delprov A i svenska - tal (HJÄLP!)
Tisdag - Psykologiprov
Onsdag - Nationellt delprov B i svenska - skrivning i FEM JÄVLA TIMMAR! eller mer!
Onsdag kväll - studentskiva
Torsdag natt - Strasbourg
Tisdag, dagen efter att vi har kommit hem - Viktigt prov i engelska - att skriva commentary

Ulli, hur ska vi klara av allt? :p

2008-04-14 @ 20:01:58
URL: http://tj.blogg.se
Postat av: Mikaela

Fan vad alla läser Dvärgen nu :P

2008-04-21 @ 18:13:23
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0