Håkan <3

Igår var jag och L och såg Håkan på Areanan. Det var helt underbart! Han spelade 22 låtar vilket betyder hans längsta spelning någonsin. Det var helt sjukt varmt och svettigt men oj så bra! Man nästan grät när han dedikerade Minnen av aprilhimlen till Anders Göthberg!

Idag blir det mest plugg för min del, sedan blir det till att fortsätta planeringen av Europaresan hemma hos N. Nu har jag en liten jycke som pockar på min uppmärksamhet, så jag måste springa iväg och leka lite haha

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: karin

joo... fast det jag skrev var iförsej VÄLDIGT MYCKET på skämt :P

2008-04-20 @ 16:00:33
URL: http://tantkanin.blogg.se
Postat av: Louice

Alltså, på konserten - jag var i extas! Jag tycker det är så sorgligt att den är över nu. Önskar man kunde vara på hans konsert jämt och inte behöva tänka på sånt som är jobbiga i ens liv. Bara vara och få massa tränisvärk på köpet. Och sjunga så mycket så att man tappar rösten. Håkan är så kärlek

2008-04-20 @ 21:26:50
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0