Green Mango

Jag sitter här nyss hemkommen från planeringen av den kommande Europaresan. Vi ska först flyga till Glasgow för att sedan åka tåg genom England, Frankrike, Schweiz, Nederländerna, Tyskland, Tjeckien och Polen; inte så dumt! Först gäller det bara att MP games ringer och säger att jag får jobba den första perioden. Hoppas, hoppas hoppas! I värsta fall går det säkert att ordna på något sätt. Jag längtar i alla fall. Kom ge mig sommar nu! Jag var dessutom på ICA idag och köpta världens somrigaste te, Green mango, vilket inte direkt dövar sommarkänslorna. Sjukt gott var det i alla fall. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite så att jag orkar med morgondagen. F och jag ska nämligen cykla till skolan. Och ja, jag har pumpat däcken ordentligt den här gången ;)

Natti! 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

mohaha, hitta din blogg! :D
din jäfel, visste inte att du blogga.
vilka ska du åka med i sommar?
dude, Poland sucks, trust me ;)

2008-04-21 @ 18:11:12
URL: http://ettvandrandetrauma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0