Gangstakungen

För att inte plåga er med alla mina plågor  just nu,  ska jag istället berätta en lite rolig incident. Efter att ha ätit pastasallad på Chutney fick jag nämligen med mig packet in på Willys för att köpa lite godis. Eftersom jag trodde att jag skulle träffa A. efter skolan och eftersom jag slutar kl 5, plockade jag på mig några bananer också. Bananpåsen hängde jag på armen medan jag plockade godis och glömde sedan bort den. I kassan la jag endast upp godiset och betalade för det. När vi sedan kom ut ur affären, märkte jag att jag fortfarande hade bananpåsen på armen hahaha Jag kan erkänna att det här är första gången jag har snattat ur en butik. Smått komiskt att det blev ett par bananer och att jag inte ens var medveten om det; äkta gangstakänsla, eller hur?

På vägen hem från bussen hörde jag någon som ropade mitt namn. När jag vände mig om kom en liten lurvig sak springande mot mig i raketfart. Det visade sig att Ebba hade anlänt. Mitt älskade lyckopiller. Nu ska jag snart äta och sedan sjappa till F.

Njut av livet mina vänner medan det går.

Kommentarer
Postat av: Louice

Tack älsk

2008-04-18 @ 20:40:18
URL: http://tj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0