Fredag

Idag är det fredag, men inte har man tagit det lugnt för det. Dagen började katastrofalt med att jag vaknade en timme försent! Det blev frukost i bilen och tandborstning i skolan, hata! Jag hann iaf i tid ^^ På engelskalektionen fick vi tillbaka våra uppsatser; den jag skrev när jag var sjuk. Olyckligtvis så hade läraren GLÖMT BORT att jag hade mailat in min uppsats, så han bedömde den som jag hade börjat på i skolan. Jag hade till och med slutat MITT i en mening, hur dum får man vara? Betyget blev inte det bästa, men jag hoppas att han bedömer den andra ist. Den är ju faktiskt den fullständiga versionen och jag höll ju faktiskt deadline. Det förstörde iaf min skoldag, blir så trött. Under lunchen gick det återigen upp för mig hur okänsliga folk egentligen är. Jag har nämligen en klasskompis som inte längre kommer till skolan. De andra verkar tro att hon fejkar och baktalar henne hela tiden. Vissa tycks aldrig vilja förstå att man faktiskt inte behöver vara sjuk för att inte orka gå till skolan; möjligen sjuk i själen. Jag tror att jag ska sms:a henne nu iaf för att kolla att allt är okej.

Efter skolan var jag på jobbutbildning för MP games vilket var toppenkul. Jag riktigt sprudlar av positiv energi. Dessutom var alla som var där hur sköna som helst! Snälla, håll tummarna för att de fortfarande vill ha mig för jobbet efter praktiken imorrn :S

Natti!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas du haft en riktigt bra fredag!
Godnatt, sovgott! :]

2008-04-11 @ 23:00:27
URL: http://PROMENADE.blogg.se
Postat av: karin

seriöst. det går ju inte ett år till sådär. ni borde ordna upp det innan den här terminen är slut. om det nu går att "ordna upp". men i alla fall borde ni alla försöka. det borde ju kunna bli lite bättre iaf.

2008-04-11 @ 23:03:46
URL: http://tantkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0