Det var på tiden!

Jag antar att det är på tiden att jag uppdaterar lite här. Eftersom blogg.se bara bråkar med mig hela tiden, har jag lite gett upp det här med att blogga. Jag hade ett riktigt panginlägg på gång förra lördagen, men självklart försvann det med solen. Nu tar jag dock nya tag. Gott folk: I'm back on track och här för att stanna.

Just nu sitter jag här och borstar tänderna, redo för en ny vecka imorgon. Veckan ser ljus ut med bl.a. hopp om studieinspelning samt en ledig dag. Må denna vecka bli bättre än den förra! Jag har inte mycket att berätta om helgen egentligen. I fredags var det Radical Cheerleaders (!) och mys hemma hos K.  På vägen dit dök nämligen en ramsa upp i mitt huvud från en tid långt borta. När jag var en liten skit, såg jag nämligen på ett tv-program där just Radical Cheerleades medverkade och de sjöng just den där ramsan: "Vi är feminister, en tjejs bästa vän, och vi är fan så mycket bättre än alla jävla män" Bra budskap, men kanske en aning överdrivet? Man kan faktiskt sminka sig och raka sig under armarna även om man är feminist. Ni kan ju alltid kika in lite här, rätt roligt faktiskt ;-) Lördagen spenderades med picknick i Vitabergsparken i vårsolen. Det var mysigt men kallt. Kvällen slutade hemma i ångest för min del medan de andra drog på fest. Det måste bli bättre snart, orkar inte mer. Dagen idag har varit ytterst mörk. Och därmed sätter jag punkt för det här inlägget. En ny vecka betyder nya möjligheter och inget annat!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0